Konto w Banku Millennium można teraz założyć w szybki i wygodny sposób, bez konieczności wizyty w oddziale czy przesyłania dokumentów pocztą kurierską – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. – Zamiast podpisu Klienta, chęć założenia rachunku potwierdzana jest za pomocą przelewu wykonanego z innego banku. Nowy sposób otwierania i uruchamiania konta dedykowany jest Klientom, dla których Internet jest najwygodniejszym kanałem komunikacji – dodaje Ricardo Campos.
roces otwierania rachunku składa się z trzech etapów:
1. Wypełnienie wniosku na stronie
www.bankmillennium.pl,
2. Wysłanie przelewu potwierdzającego z dotychczasowego konta w innym banku na wskazany numer rachunku bankowego,
3. Pierwsze logowanie do systemu transakcyjnego odbywa się z pomocą przekazanych elektronicznie haseł.
W razie potrzeby, w trakcie procesu Klient może skorzystać z pomocy
wirtualnego asystenta, bądź porozumieć się z konsultantami Banku za
pośrednictwem czatu lub Infolinii. Po przejściu wymienionych etapów,
rachunek jest w pełni funkcjonalny i gotowy do dalszego użytkowania,
zarówno przez Internet, jak i podczas wizyty w oddziale Banku
Millennium.
W ramach procedury otwierania rachunku on-line,
zastosowane zostały rozwiązania, zapewniające najwyższy poziom
bezpieczeństwa.
Najważniejsze cechy procesu:
- Dostępny dla Klientów powyżej 18. roku życia posiadających PESEL, którzy nie posiadają aktywnych produktów w Banku Millennium.
- W celu potwierdzenia chęci założenia konta, Klient dokonuje przelewu
na kwotę min. 10 zł (pieniądze po zakończeniu procedury są dostępne na
nowym koncie). Dane Klienta podane na wniosku muszą być zgodne z danymi
przychodzącymi przelewu (dane personalne, adres zamieszkania), a przelew
musi posiadać konkretny tytuł. Przelew może być wykonany z innego banku
na terenie Polski (nie są dopuszczane przelewy zagraniczne oraz
przelewy typu „express”). Rachunek jest aktywowany po potwierdzeniu
danych z przelewu wykonanego przez Klienta.
- Wszelkie dokumenty oraz hasła dostępu wysyłane są jedynie w formie
elektronicznej, za pośrednictwem różnych kanałów (e-mail, sms).
- Do momentu autoryzacji w placówce Banku Millennium, Klient nie ma
możliwości skorzystania z produktu kredytowego. Ograniczona (do 5000 zł)
jest także kwota miesięcznych przelewów zewnętrznych (poza rachunki
Klienta).