Bank Millennium uruchomił możliwość otwierania konta w całości w trybie on-line

Konto w Banku Millennium można teraz założyć w szybki i wygodny sposób, bez konieczności wizyty w oddziale czy przesyłania dokumentów pocztą kurierską – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. – Zamiast podpisu Klienta, chęć założenia rachunku potwierdzana jest za pomocą przelewu wykonanego z innego banku. Nowy sposób otwierania i uruchamiania konta dedykowany jest Klientom, dla których Internet jest najwygodniejszym kanałem komunikacji – dodaje Ricardo Campos.

roces otwierania rachunku składa się z trzech etapów:

1. Wypełnienie wniosku na stronie www.bankmillennium.pl,
2. Wysłanie przelewu potwierdzającego z dotychczasowego konta w innym banku na wskazany numer rachunku bankowego,
3. Pierwsze logowanie do systemu transakcyjnego odbywa się z pomocą przekazanych elektronicznie haseł.

W razie potrzeby, w trakcie procesu Klient może skorzystać z pomocy wirtualnego asystenta, bądź porozumieć się z konsultantami Banku za pośrednictwem czatu lub Infolinii. Po przejściu wymienionych etapów, rachunek jest w pełni funkcjonalny i gotowy do dalszego użytkowania, zarówno przez Internet, jak i podczas wizyty w oddziale Banku Millennium.

W ramach procedury otwierania rachunku on-line, zastosowane zostały rozwiązania, zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Najważniejsze cechy procesu:

  • Dostępny dla Klientów powyżej 18. roku życia posiadających PESEL, którzy nie posiadają aktywnych produktów w Banku Millennium.
  • W celu potwierdzenia chęci założenia konta, Klient dokonuje przelewu na kwotę min. 10 zł (pieniądze po zakończeniu procedury są dostępne na nowym koncie). Dane Klienta podane na wniosku muszą być zgodne z danymi przychodzącymi przelewu (dane personalne, adres zamieszkania), a przelew musi posiadać konkretny tytuł. Przelew może być wykonany z innego banku na terenie Polski (nie są dopuszczane przelewy zagraniczne oraz przelewy typu „express”). Rachunek jest aktywowany po potwierdzeniu danych z przelewu wykonanego przez Klienta.
  • Wszelkie dokumenty oraz hasła dostępu wysyłane są jedynie w formie elektronicznej, za pośrednictwem różnych kanałów (e-mail, sms).
  • Do momentu autoryzacji w placówce Banku Millennium, Klient nie ma możliwości skorzystania z produktu kredytowego. Ograniczona (do 5000 zł) jest także kwota miesięcznych przelewów zewnętrznych (poza rachunki Klienta).

opublikowano: 2014-01-13
Komentarze
Polityka Prywatności