Finansowa strona kreacji w Cannes

Luksusowe marki traktują festiwal w Cannes jak promocyjny event. Rozdają swoje produkty za darmo gwiazdom, tylko po to by ktoś się w nich pojawił na czerwonym dywanie.

Z okazji festiwalu w Cannes w hotelu Intercontinental Carlton, w którym mieszka większość największych gwiazd festiwalu, uruchomiono specjalny showroom, w którym na zwycięzców festiwalu będą czekały prezenty od luksusowych marek.

Marchon rozdaje okulary przeciwsłoneczne z najnowszych kolekcji Pucci oraz Lacoste. Louis Vuitton ma dla wybranych gości darmowe torebki.

Celebryci nie muszą wydawać dużej ilości pieniędzy na ubrania. Chodzi o to, by je nosili, bo za nimi pójdą ci, którzy oglądając zdjęcia z czerwonych dywanów zapragnął mieć to samo co mają gwiazdy. To właśnie rozkochani w markach widzowie napędzają sprzedaż dóbr luksusowych. (platine.pl)


ostatnia zmiana: 2011-11-05
Komentarze
Polityka Prywatności