Luksusowe marki traktują festiwal w Cannes jak promocyjny event. Rozdają swoje produkty za darmo gwiazdom, tylko po to by ktoś się w nich pojawił na czerwonym dywanie.
Z okazji festiwalu w Cannes w hotelu Intercontinental Carlton, w którym mieszka większość największych gwiazd festiwalu, uruchomiono specjalny showroom, w którym na zwycięzców festiwalu będą czekały prezenty od luksusowych marek.
Marchon rozdaje okulary przeciwsłoneczne z najnowszych kolekcji Pucci oraz Lacoste. Louis Vuitton ma dla wybranych gości darmowe torebki.
Celebryci nie muszą wydawać dużej ilości pieniędzy na ubrania. Chodzi o to, by je nosili, bo za nimi pójdą ci,
którzy oglądając zdjęcia z czerwonych dywanów zapragnął mieć to samo co
mają gwiazdy. To właśnie rozkochani w markach widzowie napędzają
sprzedaż dóbr luksusowych. (platine.pl)