Rusza badanie „YTONG: Dom 2020”

W ramach obchodzonego w tym roku 15-lecia marki YTONG, Xella Polska rozpoczyna badanie „YTONG: Dom 2020”. Badanie „YTONG: Dom 2020” kierowane jest do studentów kierunków technicznych związanych z architekturą i budownictwem. Badanie ma na celu poznanie ich opinii na tematy związane z przyszłością branży budowlanej oraz pokazanie nadchodzących trendów.

- Kierujemy nasze badanie do ludzi młodych, ponieważ za 10 lat to właśnie oni będą aktywnie kreować rzeczywistość rynku budowlanego w Polsce. – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska. Chcemy poznać opinie i oczekiwania nie tylko architektów, czy konstruktorów budynków przyszłości, ale także przyszłych inwestorów, którzy będą budować dom dla siebie. – dodaje Mychlewicz. 

Preferowane miejsce zamieszkania, trendy w budownictwie, czynniki mające wpływ na rynek budowlany, innowacyjny produkt roku 2020 – odpowiedzi na te i na inne pytania poznamy już w maju. Badanie, zlecone przez markę YTONG, jest realizowane we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS OBOP. Badaniu „YTONG: Dom 2020” patronują portal studencki Polibuda.info ( www.polibuda.info) oraz portal branżowy Wydział Architektury        (W-A.pl, www.w-a.pl). 

Xella Polska serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w badaniu. Aby to zrobić wystarczy odwiedzić stronę www.15latytong.pl/dom2020. 

ostatnia zmiana: 2010-04-01
Komentarze
Polityka Prywatności