Klienci mBanku nie płacą za usługi, z których korzystają najczęściej. W kwietniu br. mBank wprowadzi kilka zmian w swojej taryfie, które nie będą miały wpływu na jego podstawową ofertę.
mBank nie stawia żadnych dodatkowych warunków, ograniczeń i nie wymaga regularnych wpłat czy operacji na rachunku i karcie.
Zmiany wprowadzone w taryfie dotyczą przede wszystkim dokumentów papierowych. Klient mBanku będzie mógł wybrać, czy chce korzystać rozwiązania płatnego czy z bezpłatnej wersji elektronicznej. Zmiany w tym zakresie obejmują:
Do 1 czerwca br., w ramach promocji, opłaty za papierowe hasła jednorazowe oraz wyciągi papierowe pozostaną bez zmian. mBank będzie aktywnie przypominać Klientom o zmianach, które wchodzą w życie od czerwca.
Kolejne zmiany dotyczą opłat za przelewy z rachunku eMAX plus:
Dodatkowo mBank wprowadza do swojej stałej oferty darmowe wypłaty Visa cash back. Szczegółowe informacje znajdują się w aktualnej Taryfie Prowizji i Opłat.
Główne zmiany w taryfie dotyczą usług, z których Klienci mogą korzystać również bezpłatnie. Obecnie blisko 1,4 mln Klientów do zatwierdzania transakcji używa bezpłatnych, bezpieczniejszych i wygodnych haseł SMS. Będziemy promować ten rodzaj zabezpieczenia transakcji wśród pozostałych Klientów i zachęcać ich do zmiany przyzwyczajeń. - mówi Tomasz Czudowski, Dyrektor Marketingu mBanku. Decyzja o rezygnacji z dokumentów papierowych jest również przyjazna środowisku. Od kwietnia będziemy aktywnie promować wśród naszych Klientów postawy i działania ekologiczne - dodaje Tomasz Czudowski.
mBank to otwarta platforma finansowa, która pozwala nowoczesnym i wymagającym Klientom w pełni zarządzać swoimi finansami. Obecnie z usług mBanku korzysta ponad 2,1 mln Klientów