Finanse i plany finansowe internautów

Raport „Finanse i plany finansowe internautów” prezentuje zarówno obecny stan posiadania produktów finansowych przez internautów, jak i ich plany oraz preferencje zakupowe w zakresie tych produktów.

W raporcie zostały przedstawione następujące zagadnienia:
  • posiadane produkty finansowe,
  • plany finansowe, intencja zakupu produktów finansowych.

Posiadane produkty finansowe:
  • określenie, jaki odsetek internautów korzysta z poszczególnych produktów finansowych, takich jak: konto osobiste, konto oszczędnościowe, karta kredytowa, karta debetowa, kredyt, lokata, pożyczka gotówkowa, fundusze inwestycyjne,
  • określenie, w jakich bankach internauci korzystają z każdego z produktów finansowych,
  • określenie popularności, sposobów korzystania i opinii internautów o internetowym dostępie do konta osobistego,
  • korzystanie z usług banków za pośrednictwem internetu,
  • inne preferencje i zachowania internautów związane z produktami finansowymi.

Plany zakupu produktów finansowych w ciągu pół roku następującego po badaniu:
  • określenie, jaki odsetek internautów planuje zakup poszczególnych produktów finansowych,
  • poznanie sposobu, w jaki internauci poszukują informacji przed planowanym zakupem produktów finansowych,
  • poznanie czynników ważnych przy wyborze konkretnego produktu,
  • poznanie przewidywań badanych dotyczących własnej sytuacji ekonomicznej na koniec 2009 roku oraz oceny wpływu kryzysu finansowego na ich życie.

ostatnia zmiana: 2011-11-05
Komentarze
Polityka Prywatności