"Jaki kredyt gotówkowy chcesz mieć?" - pod takim hasłem rusza druga już wspólna kampania reklamowa GE Money Banku oraz Banku BPH wspierająca sprzedaż kredytów gotówkowych GE Money Banku.
Głównymi atutami promowanego kredytu są jego uniwersalność i elastyczność. O wielu jego parametrach może zdecydować sam Klient: np. może wybrać dzień spłaty zadłużenia, określić wysokość kredytu oraz spłacanych rat oraz ubezpieczyć kredyt od utraty pracy/ od zdarzeń losowych. Jeśli po wzięciu kredytu sytuacja finansowa Klienta zmieni się – poprawi lub pogorszy – będzie mógł wnioskować o dopasowanie harmonogramu spłaty kredytu do swoich możliwości.
Kredyt gotówkowy dostępny w GE Money Banku i Banku BPH można uzyskać na okres od 6 do 96 miesięcy, do kwoty 120 tys. złotych (konsolidacyjny) lub do 60 tys. złotych (gotówkowy na dowolny cel). Kredyt jest oprocentowany nominalnie od 15,90% do 22,60% i dostępny w sieci ponad 400 placówek GE Money Banku, Banku BPH oraz punktów partnerskich. Wstępną decyzję kredytową można uzyskać już w 10 minut.
Głównym medium kampanii reklamowej kredytu jest telewizja – został
przygotowany 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany we
wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz wybranych stacjach
tematycznych. Reklamy prasowe pojawią się natomiast w dziennikach
ogólnopolskich oraz tygodnikach. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy.
Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starlink.
źródło: GE Money Bank