Bank BGŻ został nagrodzony Godłem Promocyjnym "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców" w tegorocznej X edycji konkursu.
Tytuł został przyznany za efektywną współpracę z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, w tym z firmami reprezentującymi segment agrobiznesu, a także za wytrwałość w realizacji długofalowego programu budowy nowego wizerunku oraz wspieranie lokalnej przedsiębiorczości.
"Dobra współpraca pomiędzy bankami i przedsiębiorcami, a także
budowanie pozytywnych wzajemnych relacji są bardzo istotne w sektorze
bankowości. Dlatego, niezmiernie cieszy nas fakt, że klienci Banku BGŻ
pozytywnie oceniają nasze działania w tym zakresie."
Oddziały
Banku w Toruniu i Opolu otrzymały Wyróżnienia Honorowe wraz z Godłem
Promocyjnym Oddział Przyjazny dla Przedsiębiorców z odpowiednio
siedmioma i pięcioma Złotymi Gwiazdami przyznanymi za szczególne
zaangażowanie pracowników, zapewnianie klientom profesjonalnego
doradztwa oraz za wyróżniające się wyniki w zakresie finansowania MSP. Godło
Promocyjne wraz z pięcioma Złotymi Gwiazdami oraz specjalne wyróżnienie
– Platynową Statuetkę otrzymał Oddział Banku w Rzeszowie. W gronie
nagrodzonych znalazły się również Odziały Banku BGŻ w Lublinie, Kutnie
i Białymstoku, które otrzymały Godło Promocyjne Oddział Przyjazny dla
Przedsiębiorców wraz ze Złotymi Gwiazdami.
Po raz pierwszy w
10-letniej historii konkursu Kapituła podjęła decyzję o przyznaniu
tytułu Profesjonalny Doradca Bankowości MSP. Głównym kryterium
przyznania nagrody były opinie klientów - przedsiębiorców. Wśród
doradców Banku BGŻ tytuł otrzymała Pani Kamila Kobza z Oddziału w
Grudziądzu. powiedziała
Anna Gregorczyk, Dyrektor Departamentu Produktów i Usług Bankowości
Instytucjonalnej Banku BGŻ, która w imieniu Banku odebrała nagrodę.
Informacja na temat konkursu
Konkurs organizuje Krajowa Izba Gospodarcza oraz Polsko-Amerykańska
Fundacja Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Jego celem jest
wspieranie budowy wysokiej kultury współpracy pomiędzy instytucjami
finansowymi i przedsiębiorcami, tworzenie klimatu wzajemnego zaufania
oraz popularyzowanie innowacji bankowych zmierzających do lepszego
zaspokajania potrzeb finansowych sektora MSP.
Już od 10 lat
banki poddają się weryfikacji starając się być przyjazne zarówno pod
względem oferowanych produktów i usług, jak również jakości obsługi
małych i średnich przedsiębiorstw. Konkurs Bank Przyjazny dla
Przedsiębiorców wskazuje przedsiębiorcom te instytucje finansowe, które
w ostatnim roku dokonały największych zmian w zakresie oferty i jakości
obsługi małych i średnich przedsiębiorstw.
Banki były
badane przez organizatorów oraz klientów. Oceniano 20 najważniejszych
aspektów współpracy z obsługującą ich placówką bankową. Tzw. klienci
tradycyjni, czyli odwiedzający oddział banku oceniali m.in.:
kwalifikacje i wiedzę pracowników, szybkość obsługi, konkurencyjność
cenową oferty, procedury kredytowe, łatwość dostępu do banku i oddziału
oraz dostępność indywidualnej opieki doradcy. Klienci bankowości
elektronicznej punktowali m.in.: zakres i kompleksowość oferty,
niezawodność i bezawaryjność dostępu, bezpieczeństwo użytkownika,
jakość zabezpieczeń, przejrzystość strony, zakres i kompleksowość
oferty, w tym liczbę dostępnych produktów finansowych.
Łącznie, w
badaniu opinii uczestniczyło 4 858 przedsiębiorców z całej Polski,
klientów 65 instytucji finansowych. Badanie było prowadzone od września
do grudnia 2008 roku.
źródło: bank BGŻ