Cztery rozwiązania Citi Handlowy nagrodzone w konkursie Europrodukt

Citi Handlowy nagrodzony w XIII edycji ogólnopolskiego konkursu EUROPRODUKT. Bank otrzymał prestiżowe statuetki za innowacyjne rozwiązania w bankowości detalicznej - usługi bankowe z wykorzystaniem telefonu komórkowego oraz program ratalny Kart Kredytowych Citibank przy płatnościach internetowych e-card. Kapituła konkursu doceniła także innowacje w ofercie dla klientów korporacyjnych. Statuetkę Europrodukt przyznano usłudze Polecanie Zapłaty "Komfort”.

O tytuł EUROPRODUKT walczą produkty i przedsiębiorstwa, które są innowacyjne, dążą do zapewnienia kompleksowej obsługi klientów we wszystkich obszarach działania i spełniają oczekiwania rynku. Citi Handlowy odpowiedział na wyzwanie stawiane przez kapitułę EUROPRODUKT aż cztery razy. Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu, odpowiedzialna za bankowość detaliczną w Citi Handlowy, odbierając dzisiaj statuetki EUROPRODUKT podkreśliła: Cieszę się, że zgodnie z obietnicą złożoną podczas XII edycji Konkursu, kiedy to otrzymaliśmy wyróżnienia za innowacje wprowadzone w 2007 roku, Citi Handlowy trzyma dobry kurs i nie ustaje w opracowywaniu kolejnych nowatorskich rozwiązań. Statuetki Europrodukt to dla nas bardzo ważne wyróżnienia. Z jednej strony potwierdzają skuteczność i konsekwencję w realizacji strategii, w której kluczowym jest budowanie satysfakcji klienta. Z drugiej zaś motywują do dalszej pracy, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i oczekiwania naszych klientów. Spośród oferty Citi Handlowy dla klientów detalicznych nagrodzone zostały: usługi bankowe z wykorzystaniem telefonu komórkowego oraz program ratalny dla płatności e-cardu, który płacącym Kartą Kredytową Citibank w sklepach internetowych obsługiwanych przez eCard, pozwala na samodzielne rozłożenie na raty każdej transakcji o wartości nie niższej niż 300 zł. Nagrodzone usługi to przykłady taki rozwiązań, w których nowatorstwo spotyka się z praktycznością i prostotą użytkowania, dodała Sonia Wędrychowicz-Horbatowska.

Kapituła konkursu nagrodziła Citi Handlowy także za wprowadzenie pierwszego w Polsce potwierdzenia polecenia zapłaty przez wiadomość sms. Usługa "Polecenie Zapłaty Komfort" pozwala klientom na kontrolowanie swoich płatności za pomocą telefonu komórkowego, Nagrodę Europrodukt traktuję jako wyjątkowy wyraz uznania dla innowacyjnego charakteru oferty Citi Handlowy adresowanej do klientów korporacyjnych. Jednocześnie zapewniam, że to dopiero początek innowacji w Citi Handlowy. Byliśmy pierwsi z mikropwpłatami dla jednostek publicznych, pierwsi z kartami przepłaconymi dla sektora publicznego, jesteśmy pierwsi z usługą Polecenie Zapłaty Komfort. Nasi klienci przyzwyczaili się już do tego, iż mogą korzystać z nowatorskich rozwiązań i z pewnością w przyszłości ich także nie zawiedziemy, powiedział Sebastian Kucharek, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów Zarządzania Środkami Finansowymi w Citi Handlowy.

Konkurs EUROPRODUKT organizowany jest przez Polskie Towarzystwo Handlowe Sp. z o. o. Wydarzenie patronatem objęły Ministerstwo Gospodarki oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Instytucją wspierająca konkurs jest Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. W konkursie promowane i nagradzane są produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi Klientów, spełniają oczekiwania rynku europejskiego.

ostatnia zmiana: 2011-11-05
Komentarze
Polityka Prywatności