"Zamień papierowy wyciąg na książkę"- to hasło ogólnopolskiej kampanii mającej na celu wzbogacenie księgozbiorów bibliotek publicznych. Dzięki klientom PKO BP, którzy w okresie od 11 października do 31 grudnia br. zrezygnują z otrzymywania papierowych wyciągów z konta, do bibliotek trafią książki z wyjątkowej kolekcji „Cała Polska czyta dzieciom”.
- W trakcie kampanii chcemy uświadomić naszym klientom, że zastępując papierowy wyciąg elektronicznym, nie tylko zyskują łatwy i szybszy niż dotychczas dostęp do informacji o stanie i historii swojego konta, ale mogą także przyłączyć się do szlachetnej akcji. W ramach tej kampanii PKO BP wzbogaci księgozbiory bibliotek publicznych. W ten sposób staramy się popularyzować wśród naszych klientów zachowania proekologiczne. Akcja jest także potwierdzeniem, że PKO BP w swoim codziennym działaniu kieruje się zasadami odpowiedzialnego biznesu – podkreśla Krzysztof Gacek, rzecznik prasowy PKO BP.
Aby zainteresować inicjatywą jak najszerszą grupę klientów w 14
centrach handlowych w 10 polskich miastach PKO BP zorganizuje zbiórki
dodatkowej puli książek dla dzieci. Spotkania obfitować będą w wiele
atrakcji, m.in. konkursy
i zabawy dla dzieci. Punktem kulminacyjnym będzie czytanie fragmentów
książek z kolekcji „Cała Polska czyta dzieciom” przez znanych i
lubianych aktorów teatralnych i filmowych oraz dziennikarzy.
Osoby,
które w trakcie spotkań wesprą przedsięwzięcie, będą miały szansę na
wygranie atrakcyjnych kuponów prezentowych na zakupy w sieci Empik.
Akcję popularyzować będzie specjalny serwis www.e-wyciagi.pkobp.pl, który niebawem zostanie uruchomiony.
Dyspozycję rezygnacji z papierowego wyciągu najprościej złożyć za pośrednictwem serwisu iPKO. Korzystając z serwisu internetowego iPKO można w prosty sposób pobierać elektroniczny wyciąg z rachunku, który w pełni zastępuje tradycyjne papierowe zestawienie.
Usługi bankowości elektronicznej iPKO umożliwiają wygodny i szybki dostęp do rachunku za pośrednictwem Internetu, telefonu oraz terminali samoobsługowych. Ich popularność stale rośnie. Udział rachunków z dostępem do iPKO wśród wszystkich rachunków klientów indywidualnych wynosi blisko 40 proc. PKO Bank Polski systematycznie podejmuje działania zmierzające do popularyzacji tego rodzaju usług. Dlatego kampania będzie połączona z akcją informacyjną dotyczącą korzyści płynących z korzystania z usług bankowości elektronicznej iPKO.
Fundacja ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom została założona w grudniu 1998 r. Jej celem jest wspieranie zdrowia emocjonalnego - psychicznego, umysłowego oraz moralnego dzieci i młodzieży poprzez działania oświatowe, edukacyjne, organizacyjne, promocyjne i lobbingowe.