Skierowane do Klientów
indywidualnych karty umożliwiają dokonywanie zarówno transakcji
bezgotówkowych, wypłat gotówkowych, transakcji na odległość (np.
zakupów internetowych, zamówień telefonicznych), a także dokonywania
przelewów i zleceń stałych na wskazany rachunek bankowy bezpośrednio z
rachunku karty.
Karty kredytowe Deutsche Bank, oprócz wyraźniej segmentacji
odzwierciedlającej warunki i funkcjonalności skierowane do konkretnych
grup Klientów, posiadają szeroki pakiet ubezpieczeń oraz usług
dodatkowych. Dla kart Deutsche Bank Silver, Gold i Platinum pakiet ten
obejmuje m.in. usługi Assistance, dla kart Gold i Platinum - program
Concierge, a dla karty Platinum również bezpłatną usługę Priority Pass,
umożliwiającą dostęp do 500 VIP-owskich saloników na 300 lotniskach na
całym świecie.
Karty oferują szereg ciekawych funkcjonalności w tym:
- program rabatowy "Strefa Rabatów" obejmujący wiele atrakcyjnych ofert i zniżek (w tym m.in. zniżki na zakupy w salonach Monnari,
Pabia, Molton, Roy, Smith's, Cartoon Planet, Vip Collection, Big Star,
Wine House, Kodak, Dermika Salon&Spa, Denique czy w salonach
fryzjerskich Franck Provost. Dla kart prestiżowych współpraca obejmie
także Partnerów selektywnych, takich jak: Poza Showroom,
Greenestablishment Showroom, Scabal, czy Indivi Design Store, a także
współpracę z butikami: Flash, Galilu, Laura Boutique, Serek-Shop,
Warszawska Nike, Blueberry, posiadającymi w swojej ofercie takie marki
jak: Jil Sander, Bamford, Strenesse i Alessandra Marchi, Comme de
Garcons, Lacoste, Levi’s Kids, LIU·JO Junior i czy Gant)
- model znoszenia opłat rocznych premiujących aktywnych użytkowników:
-
zwolnienie z opłaty za wydanie karty w zamian za szybkie rozpoczęcie
korzystania – wystarczy wykonanie 1 transakcji w ciągu pierwszego
miesiąca po dokonaniu aktywacji
- możliwość zwolnienia z kolejnych opłat rocznych w przypadku realizacji określonych obrotów na karcie
możliwość
dokonywania przelewów oraz zleceń stałych na dowolne rachunki bankowe
bezpośrednio z rachunku karty (zarówno przelew na konto, jak i płatność
rachunków np. za prąd, gaz, telefon)
- możliwość rozkładania
wybranych transakcji bezgotówkowych na raty (6-24 rat), których
oprocentowanie jest niższe niż standardowe oprocentowanie na karcie
(zależne od rodzaju posiadanej karty). Minimalna wartość transakcji:
kart DB Silver – 300 PLN, karty DB Gold i DB Platinum – 500
PLN wydłużony, nawet do 87 dni, grace period - dzięki usłudze „Wakacje
od spłaty” możliwość odroczenia spłaty kwoty minimalnej o 1 cykl
rozliczeniowy SMS-owe przypominanie o terminie spłaty karty – wysyłane
do posiadacza karty głównej na 5 dni przed terminem spłaty elastyczny
mechanizm oprocentowania dla kart DB Platinum, dla których
oprocentowanie zaczyna się już na poziomie 14,99% możliwość
elastycznego definiowania daty zakończenia cyklu rozliczeniowego
podczas składania wniosku o kartę lub w trakcie jej użytkowania
(możliwe opcje: 1, 10, 15, 20, 25 dzień miesiąca)
Ponadto, wszystkie grupy Klientów mogą skorzystać z szerokiego pakietu ubezpieczeń i usług dodatkowych:
- Pakiet Bezpieczna Karta oferowany do wszystkich typów kart,
zapewnia ochronę na wypadek nieuprawnionego użycia karty, rabunku
gotówki wypłaconej z bankomatu, rabunku kart i dokumentów oraz utraty
bądź uszkodzenia towaru zakupionego kartą
- Pakiet Gwarancja Spłaty dostępny dla posiadaczy wszystkich kart to
pomoc w spłacie zadłużenia na karcie w przypadku utraty pracy, trwałej
niezdolności do pracy lub zgonu
- Pakiet Bezpieczna Podróż oferowany do kart DB Silver, DB Gold oraz
DB Platinum zapewnia ochronę podczas podróży zagranicznej; NNW, zwrot
kosztów leczenia, pomoc Assistance, ochronę w przypadku utraty lub
opóźnienia w dostarczeniu bagażu, opóźnienia bądź odwołania lotu oraz
odpowiedzialności cywilnej
- Pakiet Assistance oferowany do kart DB Silver (assistance domowy),
DB Gold (assistance domowy, medyczny i prawny) oraz DB Platinum
(assistance domowy, medyczny, prawny i komunikacyjny) obejmuje szybką
pomoc w codziennych sytuacjach:
- domowy - naprawa sprzętu RTV/AGD/PC, interwencja hydraulika, ślusarza, informacja o sieci usługodawców itd.
- komunikacyjny - naprawa samochodu, holowanie pojazdu, dostarczenie paliwa, itd.
- medyczny - wizyta lekarza lub pielęgniarki, dostawa leków, transport do szpitala, itd.
- prawny - konsultacja prawna, możliwość uzyskania wzorów umów, aktualnych aktów prawnych itd. - Program Concierge oferowany dla kart DB Gold oraz DB Platinum –
usługi o charakterze informacyjnym (uzyskanie informacji dotyczącej
m.in. pogody, sytuacji drogowej, danych teleadresowych), organizacyjnym
(m.in. pomoc w organizacji codziennych czynności m.in. zakup kwiatów,
organizacja wypoczynku) i rezerwacyjnym (rezerwacje biletów, stolików
w restauracji, etc.). - Program Priority Pass oferowany bezpłatnie do kart DB Platinum –
wstęp do ponad 500 VIP-owskich saloników na 300 lotniskach całego
świata. Wstęp do saloników dla użytkownika karty jest bezpłatny.
Niezależnie od oferowanych pakietów ubezpieczeniowych, poziom bezpieczeństwa użytkowania karty zwiększa:
- Umieszczony na każdej karcie chip
- Możliwość zdefiniowania własnego numeru PIN w momencie dokonywania
aktywacji karty, a także telefonicznej zmiany wcześniej zdefiniowanego
numeru PIN
- Ustalane przez Klienta indywidualne limity transakcyjne ograniczające ryzyko utraty środków w przypadku utraty karty