Oferta kart kredytowych Deutsche Bank PBC

Deutsche Bank PBC S.A. poszerza ofertę kart płatniczych dla Klientów indywidualnych o 4 karty kredytowe z logo MasterCard. Obejmuje ona zarówno skierowaną do Klientów segmentu Consumer Finance kartę db kredyt, jak i wypukłe karty z logo Deutsche Bank: Silver, Gold i Platinum. Wszystkie nowe karty wyposażone są w dwa nośniki danych - chip oraz pasek magnetyczny.

Skierowane do Klientów indywidualnych karty umożliwiają dokonywanie zarówno transakcji bezgotówkowych, wypłat gotówkowych, transakcji na odległość (np. zakupów internetowych, zamówień telefonicznych), a także dokonywania przelewów i zleceń stałych na wskazany rachunek bankowy bezpośrednio z rachunku karty.

Karty kredytowe Deutsche Bank, oprócz wyraźniej segmentacji odzwierciedlającej warunki i funkcjonalności skierowane do konkretnych grup Klientów, posiadają szeroki pakiet ubezpieczeń oraz usług dodatkowych. Dla kart Deutsche Bank Silver, Gold i Platinum pakiet ten obejmuje m.in. usługi Assistance, dla kart Gold i Platinum - program Concierge, a dla karty Platinum również bezpłatną usługę Priority Pass, umożliwiającą dostęp do 500 VIP-owskich saloników na 300 lotniskach na całym świecie.

Karty oferują szereg ciekawych funkcjonalności w tym:

  • program rabatowy "Strefa Rabatów" obejmujący wiele atrakcyjnych ofert i zniżek (w tym m.in. zniżki na zakupy w salonach Monnari, Pabia, Molton, Roy, Smith's, Cartoon Planet, Vip Collection, Big Star, Wine House, Kodak, Dermika Salon&Spa, Denique czy w salonach fryzjerskich Franck Provost. Dla kart prestiżowych współpraca obejmie także Partnerów selektywnych, takich jak: Poza Showroom, Greenestablishment Showroom, Scabal, czy Indivi Design Store, a także współpracę z butikami: Flash, Galilu, Laura Boutique, Serek-Shop, Warszawska Nike, Blueberry, posiadającymi w swojej ofercie takie marki jak: Jil Sander, Bamford, Strenesse i Alessandra Marchi, Comme de Garcons, Lacoste, Levi’s Kids, LIU·JO Junior i czy Gant)
  • model znoszenia opłat rocznych premiujących aktywnych użytkowników:
    - zwolnienie z opłaty za wydanie karty w zamian za szybkie rozpoczęcie korzystania – wystarczy wykonanie 1 transakcji w ciągu pierwszego miesiąca po dokonaniu aktywacji
    - możliwość zwolnienia z kolejnych opłat rocznych w przypadku realizacji określonych obrotów na karcie 
    możliwość dokonywania przelewów oraz zleceń stałych na dowolne rachunki bankowe bezpośrednio z rachunku karty (zarówno przelew na konto, jak i płatność rachunków np. za prąd, gaz, telefon) 
    - możliwość rozkładania wybranych transakcji bezgotówkowych na raty (6-24 rat), których oprocentowanie jest niższe niż standardowe oprocentowanie na karcie (zależne od rodzaju posiadanej karty). Minimalna wartość transakcji: kart DB Silver – 300 PLN, karty DB Gold i DB Platinum – 500 PLN wydłużony, nawet do 87 dni, grace period - dzięki usłudze „Wakacje od spłaty” możliwość odroczenia spłaty kwoty minimalnej o 1 cykl rozliczeniowy SMS-owe przypominanie o terminie spłaty karty – wysyłane do posiadacza karty głównej na 5 dni przed terminem spłaty elastyczny mechanizm oprocentowania dla kart DB Platinum, dla których oprocentowanie zaczyna się już na poziomie 14,99% możliwość elastycznego definiowania daty zakończenia cyklu rozliczeniowego podczas składania wniosku o kartę lub w trakcie jej użytkowania (możliwe opcje: 1, 10, 15, 20, 25 dzień miesiąca)

Ponadto, wszystkie grupy Klientów mogą skorzystać z szerokiego pakietu ubezpieczeń i usług dodatkowych:

  • Pakiet Bezpieczna Karta oferowany do wszystkich typów kart, zapewnia ochronę na wypadek nieuprawnionego użycia karty, rabunku gotówki wypłaconej z bankomatu, rabunku kart i dokumentów oraz utraty bądź uszkodzenia towaru zakupionego kartą 
  • Pakiet Gwarancja Spłaty dostępny dla posiadaczy wszystkich kart to pomoc w spłacie zadłużenia na karcie w przypadku utraty pracy, trwałej niezdolności do pracy lub zgonu 
  • Pakiet Bezpieczna Podróż oferowany do kart DB Silver, DB Gold oraz DB Platinum zapewnia ochronę podczas podróży zagranicznej; NNW, zwrot kosztów leczenia, pomoc Assistance, ochronę w przypadku utraty lub opóźnienia w dostarczeniu bagażu, opóźnienia bądź odwołania lotu oraz odpowiedzialności cywilnej
  • Pakiet Assistance oferowany do kart DB Silver (assistance domowy), DB Gold (assistance  domowy, medyczny i prawny) oraz DB Platinum (assistance domowy, medyczny, prawny i komunikacyjny) obejmuje szybką pomoc w codziennych sytuacjach:
    - domowy - naprawa sprzętu RTV/AGD/PC, interwencja hydraulika, ślusarza, informacja o sieci usługodawców itd.
    - komunikacyjny - naprawa samochodu, holowanie pojazdu, dostarczenie paliwa, itd.
    - medyczny - wizyta lekarza lub pielęgniarki, dostawa leków, transport do szpitala, itd.
    - prawny - konsultacja prawna, możliwość uzyskania wzorów umów, aktualnych aktów prawnych itd.
  • Program Concierge oferowany dla kart DB Gold oraz DB Platinum – usługi o charakterze informacyjnym (uzyskanie informacji dotyczącej m.in. pogody, sytuacji drogowej, danych teleadresowych), organizacyjnym (m.in. pomoc w organizacji codziennych czynności m.in. zakup kwiatów, organizacja wypoczynku) i rezerwacyjnym (rezerwacje biletów, stolików
    w restauracji, etc.). 
  • Program Priority Pass oferowany bezpłatnie do kart DB Platinum – wstęp do ponad 500 VIP-owskich saloników na 300 lotniskach całego świata. Wstęp do saloników dla użytkownika karty jest bezpłatny.

Niezależnie od oferowanych pakietów ubezpieczeniowych, poziom bezpieczeństwa użytkowania karty zwiększa:

  • Umieszczony na każdej karcie chip
  • Możliwość zdefiniowania własnego numeru PIN w momencie dokonywania aktywacji karty, a także telefonicznej zmiany wcześniej zdefiniowanego numeru PIN
  • Ustalane przez Klienta indywidualne limity transakcyjne ograniczające ryzyko utraty środków w przypadku utraty karty

ostatnia zmiana: 2011-11-05
Komentarze
Polityka Prywatności