LUKAS Bank po raz czwarty w sześcioletniej historii rankingu Przyjazny Bank Newsweeka zajął pierwsze miejsce wśród banków detalicznych. W tym roku najwyższe noty LUKAS Bank otrzymał za jakość obsługi i placówki, na drugim miejscu znalazł się pod względem pozyskania i zatrzymania klientów.
Ranking Newsweeka pokazuje, że konkurencja między bankami jest bardzo silna i podkreśla, że w czasach, gdy oferty bankowe są podobne, poziom obsługi klienta jest elementem wyróżniającym spośród innych banków.
Od sześciu lat LUKAS Bank znajduje się w czołówce najbardziej przyjaznych polskich banków. Czterokrotnie, w latach 2003, 2004, 2007 i 2008, zajął pierwsze miejsce.
Badania jakości standardów obsługi i poziomu przyjazności w największych bankach Polski na zlecenie Newsweeka zrealizował TNS OBOP, wykorzystując metodę Tajemniczego Klienta (Mystery Client / Mystery Shopping). Audyt trwał od 16 czerwca do 4 sierpnia 2008 r. Ocenie podlegał proces zakładania i zamykania konta osobistego. Tajemniczy klient wcielił się w osobę żonatą/ zamężną, posiadającą dziecko, pracującą umysłowo i zarabiającą miesięcznie ok. 2 tys. zł. Badanie przeprowadzono w 450 placówkach 22 największych banków w Polsce.